محور فعالیت‌های دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های ایران اعلام شد

این فعالیت‌ها در دستور کار این دفتر قرار گرفت : ۱٫ فعالیت علمی و حرفه‌ای در عرصه رسانه‌ها ۲٫ پژوهش محوری در فرآیند برنامه‌ریزی رسانه‌ها ۳٫ کیفیت محوری ۴٫ شناسایی و پرورش نیروی انسانی نخبه در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران ۵٫ ارتباط با مراکز تحقیقاتی و استادان حوزه علوم ارتباطات و روزنامه نگاری
    
در پی انتصاب مدیرکل جدید دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در ایران، محورهای اساسی فعالیت‌ این دفتر از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های ایران، با انتصاب محمدمهدی انصاری مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ ریزی رسانه‌ها از سوی دکتر سید محمدحسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، فعالیت‌های زیر در دستور کار این دفتر قرار گرفت :
۱٫ فعالیت علمی و حرفه‌ای در عرصه رسانه‌ها
۲٫ پژوهش محوری در فرآیند برنامه‌ریزی رسانه‌ها
۳٫ کیفیت محوری
۴٫ شناسایی و پرورش نیروی انسانی نخبه در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران
۵٫ ارتباط با مراکز تحقیقاتی و استادان حوزه علوم ارتباطات و روزنامه نگاری
براساس این گزارش به زودی فراخوانی از سوی این دفتر به منظور دعوت از استادان، دانشجویان و پژوهندگان این عرصهُ علمی و حرفه‌ای برای همکاری های پژوهشی منتشر خواهد شد. این فراخوانِ جامع شامل حوزه‌هایی مانند: پایان نامه‌های دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ، تالیف کتاب ، تدوین مقاله و ارایه طرح های پژوهشی خواهد بود.

۲۰
آذر ۱۳۸۸
نویسنده
دیدگاه‌ها بدون دیدگاه
برچسب‌ها

Leave a Reply